Overslaan naar content

Events Coördinator

  • Op locatie
    • Utrecht, Noord-Holland, Nederland
  • € 2.500 - € 3.200 per maand
  • Hoofdkantoor

Wie zijn wij?

Midden in het bruisende hart van Utrecht, aan de gezellige Drieharingstraat, vind je ons kantoor – dé plek waar alle lijnen van Axivate Horeca samenkomen. Hier, vlakbij veel van onze eigen horecazaken, werken we achter de schermen hard om onze restaurants en cafés te ondersteunen en verder te laten groeien.

Ons kantoor is de thuisbasis voor verschillende teams, zoals Finance, HR, Marketing en Reserveringen. Samen zorgen we ervoor dat alles op rolletjes loopt en onze horecazaken kunnen focussen op wat ze het beste doen: gasten een geweldige ervaring bieden.

Werken bij Axivate Horeca betekent samenwerken in een informele, gedreven en gezellige sfeer. We hebben korte lijnen, waarderen nieuwe ideeën, en vieren samen onze successen – het liefst met een drankje in een van onze eigen horecazaken om de hoek!

Heb jij een passie voor horeca én vind je het leuk om achter de schermen het verschil te maken op de Reserveringen afdeling? Dan is ons kantoor in Utrecht dé plek voor jou.

Stel je eens voor dat je meerdere restaurants van verschillend signatuur onder je hoede hebt, van een kasteel hier op de gracht, een complete horecastraat tot grote zaken aan een strand en/of langs de Vecht? Klinkt als een droom? Bij Axivate Horeca is het werkelijkheid. 

Wij zijn op zoek naar een Events Coördinator.

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor gasten en bedrijven die bij ons een evenement willen organiseren. Maar jouw rol gaat verder dan alleen het beheren van reserveringen! Je gaat ook actief meewerken aan de organisatie van evenementen binnen onze verschillende locaties. Denk aan de Disco Bingo Show, jubilea (zoals 10 jaar PK Bilthoven), Milo’s Mousiki, Oudaen 750 jaar, netwerkborrels en meer.

Wat ga je precies doen?

Met plezier open je elke ochtend de mailboxen, waarin de aanvragen voor verschillende evenementen binnenstromen. Of het nu gaat om intieme feesten, zakelijke diners of netwerkborrels, jij weet als geen ander hoe je deze aanvragen moet verwerken. 

Jij weet hoe je mensen een onvergetelijke tijd bezorgt en haalt hier plezier uit. Daarnaast weten de collega’s op de vloer door jou precies waar ze aan toe zijn!


Ten slotte werk je nauw samen met de marketingafdeling. Je deelt jouw inzichten, doet onderzoek naar de nieuwste trends in de wereld van bruiloften en deelt content op de sociale media kanalen.

Nog even alles op een rijtje:

Reserveringen & administratie

  • Behandelen van reserveringsaanvragen (Individuele, Groepen & Events) via mail en telefoon.

  • Upselling en vastleggen van specifieke wensen (dieet, aantallen, data).

  • Informeren van gasten en bedrijven over de verschillende mogelijkheden.

  • Opstellen en registreren van offertes en boekingsafspraken in MICE.

Opties & wijzigingen

  • Monitoren en bevestigen van opties & wijzigingen.

  • Proactief contact opnemen met gasten om reserveringen definitief te maken.

  • Wijzigingen accuraat verwerken en doorgeven aan de werkvloer.

Facturatie & aftersales

  • Verzorgen van facturatie in MICE

  • Voeren van aftersalesgesprekken en verzamelen van verbeterpunten.

  • Beantwoorden van reviews op diverse platforms.

Klachten & MICE

  • Eventuele klachten netjes en positief oplossen.

  • Beheer en aanpassing van onze diensten en arrangementen in MICE.


Wat bieden wij?

  • Een omgeving met heel veel gezellige collega’s en werken op een top locatie

  • De zekerheid van werken bij een grote organisatie maar de gezelligheid van een familiebedrijf

  • Een baan met veel flexibiliteit, vrijheid en diversiteit

  • Gratis padellen bij PEAKZ Padel

  • 20% personeelskorting wanneer je in je vrije tijd bij een van onze zaken komt eten of een drankje komt doen

  • Ontwikkelmogelijkheden in de vorm van trainingen en opleidingen

So far, so good? Lees dan nog even verder…

Van jouw verwachten wij:

- Secuur werk aflevert en durft te vragen.

- Je bent enthousiast, nieuwsgierig en proactief;

- Je spreekt vloeiend- en schrijft foutloos Nederlands;

- Je bent sociaal ondernemend;

- Ervaring als reserveringsmedewerker en ervaring in de horeca is een pré.

Vind jij het super leuk om het gasten naar de zin te maken, ben je gezellig en optimistisch en heb je zin om deel uit te maken van ons superleuke team? Wij kunnen niet wachten jou te ontmoeten! 

Solliciteer direct en wie weet drinken wij binnenkort een kop koffie!

of

Apply with Indeed onbeschikbaar