Overslaan naar content

Assistent Restaurant Manager

  • Op locatie
    • Utrecht, Utrecht, Nederland
  • Milo

Wie zijn wij?

Milo, met de heerlijke Mezze die wij serveren nemen we jullie smaakpapillen mee naar de prachtige kusten van Griekenland.


Bij Milo zijn wij gepassioneerd om de authentieke smaken, warmte en gastvrijheid van Griekenland naar Utrecht te brengen. Maak je klaar voor een heerlijke ongedwongen reis door de rijke diversiteit van de Griekse keuken.

Om dit samen tot een succes te brengen zijn wij nog opzoek naar toppers die samen met ons willen bouwen naar de toekomst.

Wil jij onderdeel worden van team Milo? Lees dan nu verder want wij zijn opzoek naar een Assistent Restaurant Manager.

Wat ga je precies doen?

Werk je al een tijdje in de horeca en ben je klaar voor je volgende stap? Dan is dit de functie voor jou! Want in deze rol ben je samen met jou manager verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van ons sfeervolle restaurant. Je bent iemand die het team wilt begeleiden en coachen door te doen, oftewel leading by example. 

Geen dag is hetzelfde. Je bent samen met jouw manager verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het restaurant midden in het gezelligste horeca straat van Utrecht. Wanneer je begint met je dienst neem je natuurlijk eerst een kop koffie of thee. Je komt binnen en kijkt op het rooster vooruit om te zien of de bezetting klopt met de verwachte drukte van de dag.


Je kijkt verder of alles goed is klaargezet zodat jouw dienst vlekkeloos verloopt. Je hebt de leiding over je team en zet je collega’s in hun kracht en zorgt ervoor dat iedereen met plezier z’n werk kan uitvoeren. Je houdt overzicht en ontvangt de gasten. Je bent het gezicht van de zaak en met een gezonde dosis humor loods jij je collega’s en gasten door hun dienst en bezoek heen.


Verder controleer en doe je de bestellingen en in overleg heb je contact met leveranciers, maak je het rooster, calculeer en breng je creativiteit mee m.b.t. gerechten en de drankenkaart.


Aan het eind van je shift bespreek je de gezellige avond met je team en hoor je de avonturen van een collega aan.


Verantwoordelijkheden

  • Je geeft bij afwezigheid van jouw manager leiding aan de medewerkers (motivatie en inzet medewerkers, verlof en planning, mede selecteren van nieuwe collega’s)
  • Je begeleid, stimuleert en coacht medewerkers in het werk en voert gesprekken over functioneren en maakt ontwikkelafspraken
  • Je stemt operationele zaken binnen je team af en bespreekt knelpunten en zoekt naar oplossingen. Daarbij breng je ook structurele knelpunten in kaart (mede op basis van de input van medewerkers)
  • Je zorgt dat de kwaliteit van het werk hoog is en dat alle Arbo- hygiëne- en veiligheidsvoorschriften (HACCP, persoonlijke beschermingsmiddelen e.d.) worden gehandhaafd
  • Je zorgt voor een goede administratie en levert tijdig de vereiste gegevens en (management) rapportages op.
  • Je signaleert samen met het management team de trends in de markt zorgt voor een aantrekkelijk producten- en dienstenaanbod


Functie vereisten

  • MBO werk- en denkniveau
  • kennis van bedrijfsregels, richtlijnen
  • Je bent flexibel inzetbaar (weekenden en avonden inbegrepen)

Dit is een functie waarin wij verwachten dat je een voorbeeld voor je medewerkers bent en gastgericht bent ingesteld. Daarnaast zoeken we iemand die leiderschap toont. Je haalt iedere dag weer het beste uit jezelf en jouw team en bent pas tevreden als alles op rolletjes loopt en onze gasten een fantastische ervaring hebben gehad.


Wat bieden wij?

  • Een omgeving met heel veel gezellige collega’s en werken op een top locatie
  • De zekerheid van werken bij een grote organisatie maar de gezelligheid van een familiebedrijf
  • Een baan met veel flexibiliteit, vrijheid en diversiteit
  • 20% personeelskorting wanneer je in je vrije tijd bij een van onze zaken komt eten of een drankje komt doen
  • Ontwikkelmogelijkheden in de vorm van trainingen en opleidingen
  • Pensioen bij pensioenfonds PHenC
  • Gratis padellen bij PEAKZ!


Wat kan je verwachten als je solliciteert?

Een reactie binnen 2 werkdagen en een inhoudelijke terugkoppeling binnen 5 werkdagen. Als we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek ontmoeten we je graag onder het genot van een kop koffie op ons hoofdkantoor of op de zaak zelf. Als we hier allemaal een goed gevoel aan over houden voeren we een verdiepend tweede gesprek en kunnen we snel overgaan tot het opstellen van een arbeidsovereenkomst als er een goede match is!

of

Apply with Indeed onbeschikbaar