Overslaan naar content

Medewerker technische dienst

  • Op locatie
    • Utrecht, Utrecht, Nederland
  • € 2.800 - € 3.300
  • Hoofdkantoor

Wie zijn wij?

Wij zijn Axivate Horeca Group, een onderneming die zich succesvol bezighoudt met het beheren van een grote diversiteit aan horecabedrijven voornamelijk in de Randstad/Utrecht.

Alle bedrijven binnen AHG hebben hun eigen identiteit. De bedrijven zijn herkenbaar aan hun bijzondere locaties, uitstraling en gastgerichtheid. Maar vooral aan de kwaliteit van onze ruim 700 medewerkers die met de juiste vakkennis en passie al onze gasten, iedere dag een plezierige beleving geven.


Wij zijn de afgelopen jaren flink gegroeid als organisatie en hebben daardoor een uitdagende & afwisselende functie beschikbaar binnen onze technische dienst als Medewerker Technische dienst voor 32-40 uur! 


Als medewerker technische dienst ben je medeverantwoordelijk voor het optimaal in staat houden van de voorzieningen in de bedrijfspanden maar ook het in goede staat houden van de verschillende schitterende bedrijfspanden zelf. Je voert verschillende reparatie- en onderhoudswerkzaamheden uit en regelt en coördineert (onder andere door opvragen, toetsen en laten goedkeuren van offertes) de uitvoering van specialistische werkzaamheden aan de hand van de onderhoudsplanning. 


Wat ga je precies doen?
Jij bent vroeg uit de veren om de eerste storingsmelding in ontvangst te nemen en rijdt van Stadshotel van Rossum, Reeuwijkse Hout tot PK Utrecht om verschillende onderhoudswerkzaamheden en reparaties uit te voeren. Je wisselt reparaties en onderhoud af met het plannen en organiseren van de klussen. Zo ben jij helemaal in controle van de verschillende klussen. Samen drinken wij tussendoor een bak koffie bij één van onze mooie zaken om even bij te praten. Daarna stap je weer in de auto naar de volgende klus. 


Je zorgt doormiddel van jouw prioriteiten lijst, hoe je eigen werkweek eruitziet:

  • Je neemt storingsmeldingen aan via de telefoon en plant de werkzaamheden in overleg met je collega's in.

  • Je houdt goed contact met de bedrijfsleiders van de zaken, je directe collega's van de technische dienst en eventuele externe dienstverleners over de werkwijze en onderhoudsplanning en stemt de budgetplanning af met het management.

  • Je voert zelfstandig (eenvoudige) reparaties uit. Denk daarbij aan reparaties aan sanitaire voorzieningen, verlichting, hang-sluitwerk, schilderwerk e.d.

  • Je houdt contact en werkt soms samen met de dienstverleners die je hebt ingeschakeld.

  • Je beheert de werkvoorraad (installatiemateriaal, gebruiksartikelen, reservedelen etc.).

  • Je houdt een logboek bij met de verrichte werkzaamheden en je brengt de storingen in kaart om zo een inschatting te kunnen maken van de verwachte werkzaamheden.

  • Je adviseert bedrijfsleiders over het gebruik en onderhoud van materialen.

Wat ga je precies doen?

  • MBO-diploma in elektrotechniek of vergelijkbare opleiding/ervaring is een pre

  • Bereid om te werken in een flexibele werkomgeving en soms buiten reguliere kantoortijden

  • Communicatief sterk

  • Een netwerk aan contacten binnen de technische markt

  • Kennis van elektrische installaties en systemen is een pre 

Dit is een functie waarin wij verwachten dat je goed kan samenwerken, plannen, snel kan schakelen tussen verschillende werkzaamheden en het leuk vindt om zelfstandig op pad te zijn. 


Wat bieden wij?

  • 20% personeelskorting wanneer je in je vrije tijd bij een van onze zaken komt eten of een drankje komt doen.

  • Uiteraard, zit er een auto in het voorwaardenpakket zodat je al onze locaties kunt bezoeken. (Werkbus)

  • Gratis Padelen bij PEAKZ!

  • Opleidingen en cursussen volgen zijn bespreekbaar.

  • Een super leuke baan in een gezellig team.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar